Verzending en levering
Verzending:
Vóór 23:59 uur besteld is de volgende dag verzonden.
Verzendopties binnen Nederland:
Er zijn twee verzendopties:
Pakket zonder track en trace: de verzendkosten van een pakket zonder track en trace bedragen €1,50 euro per bestellingen van minder dan €10 euro. Indien de bestelling boven de €10 euro uitkomt zal het pakket gratis verzonden worden. Het risico ligt echter bij de consument. Wanneer het pakket niet aankomt of het raakt kwijt bij de post dan kan het pakket zonder track en trace niet getraceerd worden en wordt er dus geen vergoeding gegeven.
Pakket met track en trace: de verzendkosten van een pakket met track en trace bedragen €4,50 euro per bestelling van minder dan €50 euro. Indien de bestellen boven de €50 euro uitkomt zal het pakket gratis verzonden worden. Het risico van deze optie ligt bij de ondernemer. Wanneer het pakket niet aankomt of het raakt kwijt tijdens de post dan kan het pakket met track en trace wel getraceerd worden en wordt er een vergoeding gegeven.
*Voor bestellingen buiten Nederland neem contact met ons op via info@desieraadbaas.nl. De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie.
Verzendbedrijf en levertijd:
Je bestelling wordt met Post NL in een pakketje dat door de brievenbus past verstuurd. Indien je voor 23:59 uur besteld, wordt het pakket op volgende dag verzonden. Daarna is de levertijd 1 tot 4 werkdagen voor pakketjes binnen Nederland. De levertijden kunnen afwijken wanneer er vertraging is bij Post NL.
Annuleren of wijzigen van de bestelling:
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te wijzigingen of te annuleren na verzending. Wanneer je bestelling nog niet verzonden is kun je contact opnemen via info@desieraadbaas.nl. Hierbij de vraag om altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt.
Retourneren van bestelling:
Helaas is het niet mogelijk om oorbellen te retourneren vanwege hygiëne.
Bestelling is kapot aangekomen of kapot gegaan nadat het gedragen is:
Het kan voorkomen dat een product kapot gaat tijdens verzending of binnen 30 dagen na ontvangst van het item. In beide gevallen dient u binnen 30 dagen contact met ons op te nemen via info@desieraadbaas.nl. Wij ontvangen graag een bewijs om de situatie te beoordelen.
Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@desieraadbaas.nl. Ook is het vanaf 15 februari 2016 mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.